HTML

Jóbarátok és barátaik

Képek, cikkek a Jóbarátok (1994-2004) főszereplőivel és (ex)barátaikkal.

Címkék

Friss topikok

Studio 60 a youtube-on: Bradley és Matthew

2008.08.22. 00:57 Pillangom

Nagyon viccesek, elnéztem volna őket még néhány évadban. :)

Interjú: 

 

És egy rövid szkeccs:

 

Az elején Matthew elmondja, hogy a show többet érdemel, mint egy klipet, inkább élőben mutatja be és hogy ez a show vicces, de ugyanakkor nagyon komoly is. Ekkor hívja be Bradley-t. Miután Jay Leno bemondja, hogy Action!, Matt közli, hogy ideje mennie.
 

A show egyébként szerintem nagyon jól sikerült. És bár lezárták a karaktereket viszonylag úgy, hogy megnyugodva lehet tőlük búcsúzni, láttuk már, hogy ezeket a történeteket lehet tovább húzni. És maga a hozzáállás, a nyelvezet, a tartalom, szerintem elképesztően jó, provokáló, elgondolkodtató, nagyon szívesen néztem volna ebből többet... Nagyon sajnálom, hogy nem így történt.
Ami meglepett, hogy Matthew Perry a végére már nem is Matthew Perry lett nekem, hanem Matt Albie. Nem vártam ezt sem tőle, sem magamtól, hogy ennyire elszakad a régi karakterétől.

 

És akkor még egy vicces jelenet kettejüktől:

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény video angol perry filmszerep

A bejegyzés trackback címe:

https://jobaratok.blog.hu/api/trackback/id/tr83626992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása